23 Eylül 2015 Çarşamba

Firmanızı Sosyal Medya ile Böyütməyin 4 Yolu


Sosial media günümüzün ən böyük marketinq yolu halına gəlmişdir. Yaxşı sosial media ilə bir işin müvəffəqiyyətə çatması mümkündürmü?

İndiki vaxtda müvəffəqiyyətli bir iş üçün, internet vasitələrindən olduqca yaxşı bir şəkildə istifadə edilməsi lazımdır. Bunun səbəbi isə, İnternetin davamlı olaraq inkişafı və böyüməsidir. Böyük və müvəffəqiyyətli şirkətlərin 99%-i internet vasitələrindən və sosial medianı aktiv bir şəkildə istifadə etməkdədirlər.

1. Promosyonlar
Sosial media vasitəsi ilə edilən promosyonlar, təxmin etdiyinizdən çox daha çox insanın diqqətini çəkə bilir. Endirimli satışlar, xüsusi çəkilişlər, hədiyyə məhsullar kimi promosyonların təqdimatı social media vasitəsi ilə edildiyində, hədəf kütlənizə çatmaq adına çox daha məhsuldar bir yol izləmiş olarsınız. Mağazanızdan edəcəyiniz bir promosyonu, müxtəlif tabel və etiketlərlə tanıda bilərsiniz. Ancaq promosyonunuzu görən hər potensial müştəri, gəlib promosyon haqqında məlumat almaq istəməz. İnternet vasitəsi ilə edilən promosyonlarda isə insanlar bir promosyonu gördüklərində, sadəcə promosyon reklamına basaraq mövzu haqqında məlumat alırlar. Bu olduqca sadə və həqiqi bir tətbiqdir.

2. Müştəri Xidmətləri
Bir çox insan bir firma haqqındakı düşüncələrini artıq sosial media vasitəsi ilə ifadə etməkdədir. Firma haqqında bəyəndiyi ya da məmnun qalmadığı detalları sosial media vasitəsi ilə eşitdirər və yayılmasına imkan verər. Bu tətbiq insanların özləri üçün etdikləri bir vəziyyəti aktuallaşdırması daxil ola bilər. Əslində sizin üçün reklam etdiklərinin fərqində belə deyillər bəlkədə.

3. Hədəfdəki Müştərilər
Satışa çıxardığınız məhsul ya da xidməti, internet olmadan, hədəflədiyiniz insanlara çatdıra bilməməniz çox təbii və sıx qarşılaşılan bir vəziyyətdir. Ancaq sosial media vasitəsi ilə bu vəziyyət çox daha zəif bir təsir göstərər. Xüsusilə çatdığınız insan sayının çox olması səbəbiylə, hədəf kütlənizə uyğun insanlara çatma şansınız da artmaqdadır. Bu sayədə həqiqi müştərilərinizə çata bilər və müştərilərinizə aid həqiqi bir şəkil ortaya çıxara bilərsiniz.

4. Özünüzə Aid Bir Görünüş
Sosial medianı istifadə edən firmalar ümumiyyətlə özünə xas bir yazı şəklinə, bir qarşılıqlı təsir şəklinə və tutuma malikdir. Bəzi firmalar əyləncəli mesajlarla insanlara çatmağa çalışarkən bəziləri isə professionallığını ortaya qoyar. Elə ya da belə özünüzə xas bir görünüşünüz meydana gələcək. Və bu görünüş insanların zehinlərində özbaşına meydana gələcəkdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder