Sosial media
günümüzün ən böyük marketinq
yolu halına gəlmişdir. Yaxşı
sosial media ilə bir işin müvəffəqiyyətə çatması mümkündürmü?
İndiki vaxtda müvəffəqiyyətli
bir iş üçün, internet vasitələrindən olduqca yaxşı bir şəkildə istifadə edilməsi
lazımdır. Bunun səbəbi isə, İnternetin davamlı olaraq inkişafı və böyüməsidir.
Böyük və müvəffəqiyyətli şirkətlərin 99%-i internet vasitələrindən və sosial
medianı aktiv bir şəkildə istifadə etməkdədirlər.
1. Promosyonlar
Sosial media vasitəsi
ilə edilən promosyonlar, təxmin etdiyinizdən çox daha çox insanın diqqətini çəkə
bilir. Endirimli satışlar, xüsusi çəkilişlər, hədiyyə məhsullar kimi
promosyonların təqdimatı social media vasitəsi ilə edildiyində, hədəf kütlənizə
çatmaq adına çox daha məhsuldar bir yol izləmiş olarsınız. Mağazanızdan edəcəyiniz
bir promosyonu, müxtəlif tabel və etiketlərlə tanıda bilərsiniz. Ancaq
promosyonunuzu görən hər potensial müştəri, gəlib promosyon haqqında məlumat
almaq istəməz. İnternet vasitəsi ilə edilən promosyonlarda isə insanlar bir
promosyonu gördüklərində, sadəcə promosyon reklamına basaraq mövzu haqqında məlumat
alırlar. Bu olduqca sadə və həqiqi bir tətbiqdir.
2. Müştəri Xidmətləri
Bir çox insan bir
firma haqqındakı düşüncələrini artıq sosial media vasitəsi ilə ifadə etməkdədir.
Firma haqqında bəyəndiyi ya da məmnun qalmadığı detalları sosial media vasitəsi
ilə eşitdirər və yayılmasına imkan verər. Bu tətbiq insanların özləri üçün
etdikləri bir vəziyyəti aktuallaşdırması daxil ola bilər. Əslində sizin üçün
reklam etdiklərinin fərqində belə deyillər bəlkədə.
3. Hədəfdəki Müştərilər
Satışa çıxardığınız məhsul
ya da xidməti, internet olmadan, hədəflədiyiniz insanlara çatdıra bilməməniz çox
təbii və sıx qarşılaşılan bir vəziyyətdir. Ancaq sosial media vasitəsi ilə bu vəziyyət
çox daha zəif bir təsir göstərər. Xüsusilə çatdığınız insan sayının çox olması
səbəbiylə, hədəf kütlənizə uyğun insanlara çatma şansınız da artmaqdadır. Bu
sayədə həqiqi müştərilərinizə çata bilər və müştərilərinizə aid həqiqi bir şəkil
ortaya çıxara bilərsiniz.
4. Özünüzə Aid Bir
Görünüş
Sosial medianı
istifadə edən firmalar ümumiyyətlə özünə xas bir yazı şəklinə, bir qarşılıqlı təsir
şəklinə və tutuma malikdir. Bəzi firmalar əyləncəli mesajlarla insanlara çatmağa
çalışarkən bəziləri isə professionallığını ortaya qoyar. Elə ya da belə özünüzə
xas bir görünüşünüz meydana gələcək. Və bu
görünüş insanların zehinlərində özbaşına meydana gələcəkdir.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder