25 Ağustos 2015 Salı

Marketinq Menecmentinin İstiqametleri


Marketinq menecmenti müşterilerin hedef qrupları ile menfeet getiren elaqeler yaradan strategiyaları planlaşdırmaq istiqametinde iş görür. Lakin, bu marketinq strategiyalarını heyata keçirmek üçün hansı felsefeden istifade olunmalıdır? Müşterilerin, teşkilatın ve cemiyyetin maraqlarına hansı seviyyede tarazlaşdırılmalı ve hansına önem verilmelidir? Strategiyalar yaradılarkennbu tip ziddiyetler tez tez baş verir.
Şirketler öz marketinq strategiyasını planlaşdırması ve icra etmesi üçün beş alternativ konsepaiyası vardır: istehsal, mehsul, satış, marketinq ve sosial marketinq konsepsiyaları.

İstehsal Konsepsiyası. İstehlakçıların istifadesi daha çox münasib ve yüksek seviyyede mümkün olan mehsullara meyilli olması ideyasıdır.

Mehsul Konsepsiyası. İstehlakçı yaxşı keyfiyyete, görünüşe ve novator xüsusiyyetlere malik mehsullara üstünlük verdiyi üçün şitketlerin daima öz mehsullarını tekmilleşdirmeye enerji serf etmesini destekleyen ideyadır.

Satış Konsepsiyası. Şirketin iri miqyaslı satış ve heveslendirme tedbirleri heyata keçirmedikce istehlakçılar onun mehsulunu almayacaqdır ideyasına söykenen satış konsepsiyasıdır.

Marketinq Konsepsiyası. Marketinq menecmentin felsefesidir. Bu felsefenin esas qayesi hedef qruplarının ehtiyac ve isteklerinden o cümleden teklif olunan mehsula olan memnunluğu reqiblerden daha yaxşı çatdırmaq bacarığından asıkı olaraq teşkilatın meqsedlerine nail olmaqdır. 

Sosial Marketinq Konsepsiyası. Şirketlere istehlakçıların isteklerini, şirketin teleblerini, istehlakçıların ve cemiyyetin uzun müddetli maraqlarını nezere almaqla tarazlaşdırılmış marketinq qerarlarının qebul olunması prinsipini izah eden maariflendirici marketinq konsepsiyasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder