Əslində bu sualın cavabını hamımız bilirik. Brend
dediyimizdə hamımızın ağılında fərqli fərqli məhsullar canlanır. Həyatımızın hər
nöqtəsi brendlərlə örtülmüş vəziyyətindədir. Məsələn, hər səhər "Apple"
brendli telefonunuzun zeng səsi sizi oyandırması, , dişləriniz fırçalamaqa
getdiyinizdə "Colgate" brendli diş fırçanız, geyinmək üçün "Zara"
brendli geyiminiz, işə getmək üçün "BMW" brendli
avtomobiliniz, ya da "Mercedes" brendli dövlət avtobusu hər səhər qarşılaşdığımız
brendlərə bir nümunədir. Bütün bunları düşündüyümüzdə, hər günümüzün brendler
ilə iç içə olduğunu və həyatımızın bir parçası olduğunu görürük.
Brend anlayışına akademik tərəfdən diqqət
yetirdiyimizdə;
Amerika Marketinq Cəmiyyəti Brendi, "bir satıcı
ya da satıcılar qrupunun məhsullarını ya da xidmətlərini təyin etməyə və rəqiblərindən
ayırmağa yarayan ad, simvol, termin, işarə və ya bunların kombinasiyası"
olaraq təyin etməkdədir .
Kotler`ə görə " müştərilərin və
istehlakçıların mal və ya xidmətlərə dair hisslərinin bir parçası olan brend
bir sənətdir və marketinqin əsasını meydana gətirir" .
Güclü brendlər yüksək brend dəyərinə malikdir. Brend
dəyərini ölçmək çox çətindir. Lakin, araşdırmalara görə "Coca-Cola"nın
brend dəyəri 70 mlr dollar, "Microsoft"un 65 mlr dollar, "İBM"in
52 mlr dollardır.
Yaxşı, Necə Brendləşmək Olar? soruşacaq
olsanız: Brend olmaq üçün birinci vəzifəniz, uyğun bir brend adı tapdıqdan
sonra, istehlakçı gözündə necə bir mövqeləndirmə arzulandığını təyin etməkdir.
Bu hissə bir mənada brendin əsas vəzifəsini ortaya qoymaqdadır. Brendinizin
logosu rəngi, şəxsiyyəti, dükanın iç dizaynı, reklamı, işçiləri və bu
saydıqlarımızın hamısı keyfiyyətli olduğunda sonraki prosesdə brendiniz dəyər
qazanmağa başlayacaq.
Yaxşı Brendlər Dostmu, Düşmənmi?
Bəzən brendləri həddindən artıq güclü olmaq və xalqı
anlamamaqla tənqid edirlər. Bu fikir Naomi Kleinin "No Logo" adlı
kitabında ələ alınmışdır. Klein brendləşmənin anti-ictimai bir hərəkət olduğunu
iddia edir. Yazıçı eyni vaxtda, reklamın variantları azaltdığını, brendlərin
Amerika gücünü simvollaşdırdığını və nəticədə ekoloji ziyana, insan
hüquqlarının zərərli istifadəsinə gətirib çıxardığını açıq bir şəkildə ifadə
edir. Bəzi məqalələrdə isə ağır iş şərtləri və ətraf mühitə verilən ziyan kimi
mənfi təsirləri yerinə, brendlərin xalqın da istiqamətləndirilməsiylə daha
yaxşı bir dünya üçün çalışdığı iddia edilir. Əlbəttə ki, bütün bunlar
insanların öz şəxsi qərarlarıdır.
Nəticəyə baxdığımızda, brendlər ilə artıq o qədər iç
içə olduğumuzdan ötəri brendlər həyatımızın bir parçası halına gəldi. İstifadə
etdiyimiz brendlərimizin dostmu yoxsa düşmənmi olduğuna özümüz qərar verək .
Vaxt ayırıb oxuduğunuz üçün təşəkkür edirəm.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder