22 Haziran 2015 Pazartesi

E-TİCARƏT


E-ticarət yəni "elektronik ticarət" məhsul və ya xidmət satmaq üçün internet və dijital medya vasitələrini istifadə etmək mənasını daşıyır. Bu dijital texnologiyalar nə olursa olsun işinizin ölçüsü və növü ilə əlaqədar ənənəvi marketinq yanaşmaları üçün qiymətli bir qatqıdır. E-marketinq ədəbiyyatda İnternet marketinq, online marketinq vəya web-marketinq olaraq adlandırılır.

Ənənəvi marketinq kimi, e-ticarət firmalara tərəf, hədəfdə olan müştəriyə düzgün mesajları vermək, məhsul və ya xidmət təqdim etmək kimi bir strategiya tətbiq edir. Bu strategiya; müştəriləri tapmaq, çəkmək və qazanmaq kimi fəaliyyətlərdən və müddətlərdən meydana gəlir. E-ticarətin ənənəvi marketinq üsullarına görə daha geniş əhatəsi və variantları var.

E-ticarət internet vasitəsilə marketinq və həvəsləndirmə kampanyaları mənasını verir, amma eyni zamanda e-poçt və sosyal media vasitəsilə edilən marketinq mənasını da ifadə edir. Ancaq e-ticarətin məzmunu və əhatəsi digərlərindən genişdir. E-ticarət, dijital müştəri və elektronik müştəri əlaqələri rəhbərliyi (eCRM) və müxtəlif digər iş rəhbərlik funksiyalarının rəhbərliyini əhatə edir.

E-ticareti sadə bir izahatla izah etsəm, internetin inkişafı ilə ortaya çıxan yeni ünsiyyət vasitələrinin bir parçasıdır. E-ticarətin rahat bir tərifi; dəyər dəyişməsi üçün internetin istifadə edilməsidir, daha spesifik olaraq firmalar arasında və firmalar və istehlakçılar arasındakı sifarişlər və ödəmələrdir. Əslində, e-ticarət, məhsul, məlumat və xidmətlərin etibarlı ticarətidir və təməl olaraq bu əməliyyatlar internet texnologiyalarının istifadə edilməsiylə reallaşdırılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder