"Satış, alıcıları başa düşmək (yəni müştəriləri ovlamaq) sənətidir."
Satış nədir? Deyə soruşduğumuzda satıcıya görə fərqli,
müştəriyə görə isə tamamilə fərqli bir cavab ortaya çıxır.
Satıcıya görə satış: "Gəlir əldə etməyə
istiqamətlənmiş əmək qüvvəsidir."
Müştəriyə görə satış: "İstək və Ehtiyaclarının
təmin edilməsidir." Ehtiyac dediyimizdə burada büdcəsi, zamanı, zövqləri vs. faktorlar müştərinin məhsulu almaq istəyinə
təsir göstərir.
Yaxşı satışı kimə edəcəyik? Satış necə ortaya çıxır?
Hər hansı bir məhsulu satmamışdan əvvəl müştəriləri
tanımaq lazımdır. Yəni, tanımaq dediyimizdə burada 4 faktoru bilmək lazımdır:
1)Müştərinin məhsula ehtiyacı
2)Müştərinin məhsulu almaq gücü
3Müştərinin məhsulu almaq arzusu və istəyi
4)Müştərinin məhsul ya da xidmət almaq istədiyi
firmaya ya da satış işçisinə inanmağı
Satışı reallaşdırmaq üçün müştəri tapmaq lazımdır. Yaxşı, müştərini tapdıqdan sonra müştəriyə məhsulu necə
satacağımız çox əhəmiyyətlidir. Bunun üçün satış bacarıqlarımızı inkişaf etdirməliyiz.
Satış Bacarıqlarımızı İnkişaf Ettirmək Üçün:
Birinci Yol: Müştərilərinizə yaxınlıq göstərmək
Müştərilərinizlə nə qədər çox yaxın əlaqədə olsanız
onlara o qədər çox məhsul sata bilərsiniz. Yaxın əlaqə dediyimizdə burada müştərilərinizlə
qarşılıqlı dialog qurmaq, gülərüz göstərmək, səmimi olmaq vs. nəzərdə tutulur.
İkinci Yol: Məhsulu satacağınız adamın nə istədiyini
bilmək
Müştərinin nə istədiyini tapmaq əslində çox çətindir.
Ancaq, bu işi danışaraq həll edə bilərsiniz. Burada sizin nə istədiyiniz əhəmiyyətli
deyil, müştərinizin nə istədiyi çox əhəmiyyətlidir. Dayl Karneginin bir sözü
vardır: "İnsanların maraqlandıqları şey haqqında onlarla danışın." Bu
danışma satışı reallaşdırmaq üçün hədəfi vuran bir oxdur.
Üçüncü Yol: Problemlərin öhdəsindən gəlmək
Təbii ki satış reallaşdırılarkən mənfi düşüncələr,
etirazlar olacaq. Bu sizi qorxutmasın. Bunu özünüzü inkişaf etdirməyiniz üçün
bir fürsət olduğunu qavrayın. İkinci yolda dediyim kimi "nə istədiyini tapmaq"
. Demək ki, müştəriniz sizdən bunu istəmir və sizə qarşı bir etirazı var. Xahiş
edirəm bu etirazları satışı inkişaf etdirən etirazlar olaraq qəbul edin . Bu
etirazları dostluqa çevirə bilərsiniz. Bu sizin əlinizdədir .
Dördüncü Yol: Satışı Sonlandırmaq
Artıq bu üç yoldan sonra sizə vəfalı və dost olan
müştəriləriniz var. Rahat rahat satışı reallaşdıra bilərsiniz. Ancaq bu sizə
rahatlıq gətirməsin, " Əhəmiyyətli olan müştəriyə satmaq deyil, satdığınız
müştərini əldə tutmaqdır".

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder